Blogs

10 ieteikumi, lai izstrādātu labu mārketinga plānu Maziem vai lieliem uzņēmumiem, pašnodarbinātajiem, vai individuālajiem komersantiem ir nepieciešams mārketinga plāns, pēc kura vadīties pieņemot stratēģiskus lēmumus. Mārketinga plānam nav jābūt iekaltam akmenī, tas ar laiku var mainīties, tomēr vajadzētu īpaši smalki aprakstīt svarīgāko informāciju, kā piemēram, mērķa auditoriju,

8 veidi, kā iegūt jaunus klientus 1. Izmantojiet jaunus mārketinga komunikācijas līdzekļus ar klientiem. Kā visiem maziem vai vidējiem uzņēmumiem Jums ir noteikti mārketinga triki kas darbojas, un kurus Jūs izmantojat atkārtoti. Lai sasniegtu jaunus potenciālos klientus pamainiet Jūsu ierastos komunikācijas līdzekļus. 2. Palieliniet savu produktu vai pakalpojumu

5 iemesli, kāpēc izvēlēties mārketinga ārpakalpojumus? 1. Ietaupīsiet laiku. Liekot pildīt mārketinga uzdevumus uzņēmuma darbiniekam, kuram ir maza pieredze un zināšanas mārketinga jomā, uzdevumu izpilde aizņems ilgāku laiku salīdzinājumā ar profesionālu mārketinga speciālistu komandu. Izvēloties mārketinga ārpakalpojumus Jūsu uzņēmums spēs ietaupīt ievērojamus laika resursus, jo mārketinga

Ievads Dispersijas analīze ir būtiska dažādu statistisko un mārketinga pētījumu sastāvdaļa, to izmanto dažādu statistisko hipotēžu pārbaudei un secinājumiem matemātiskai argumentācijai. Izmantojot dispersijas analīzi, iespējams aprēķināt vai starp pētāmo pazīmi un mainīgajiem pastāv kāda sakarība. Tādēļ, lai dažādos mārketinga pētījumos noteiktu sakarības starp dažādiem ietekmējošiem faktoriem

Jēdzienu definīcijas Lai izprastu kopīgo un atšķirīgo jēdzienos prece, pakalpojums, produkts, pirkšanas lēmums un patērēšana. Vispirms apskatīsim šos jēdzienus atsevišķi. Pirmkārt apskatīsim jēdzienu prece. Kas ir prece? Pēc letonikas datubāzes informācijas prece ir jebkura ķermeniska vai bezķermeniska lieta, priekšmets vai pakalpojums, kas apmierina kādu vajadzību, ir paredzēts lietošanai