Mārketinga pētījumi

Mārketinga pētījumi ir sistemātiska un objektīva informācijas vākšana, meklēšana un analīze. Mārketinga pētījumi tiek veikti ar mērķi noteikt mārketinga problēmu identificēšanu vai atrisināšanu.

Mārketinga pētījumu veikšanai tiek izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētīšanas metodes. Pētīšanas metodes tiek izvēlētas balstoties uz to, kāda mārketinga pētīšanas metodes ir vispiemērotākā noteiktās problēmas identificēšanai vai atrisināšanai.

Mārketinga pētījumu process sastāv no vairākiem posmiem: problēmas noteikšana; pētījuma plāna izveide; informācijas tipu un avotu noteikšana; pētījuma formu izveide; pētījuma apjoma noteikšana; informācijas vākšana; datu apkopošana un analīze; datu prezentācija.

Mārketinga pētījumu process

Mārketinga pētījumu process

Mārketinga pētījumi palīdzēs Jums rast atbildes uz tādiem jautājumiem, kā: Cik bieži patērētājs izmanto Jūsu produktu/pakalpojumu? Kur patērētājs iegādājies visbiežāk Jūsu produktu/pakalpojumu? Cik daudz ir gatavs patērētājs maksāt par Jūsu produktu/pakalpojumu? Kādēļ patērētājs iegādājas Jūsu produktu/pakalpojumu? Kā arī uz citiem jautājumiem.

Veicot sistemātiski, analītiski un objektīvi mārketinga pētījumus Jūsu uzņēmuma samazināsies neskaidrības pieņemot noteiktus lēmumus un palielināsies panākumu iespēja.

PIESAKIETIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI JAU TAGAD!

Uzziniet, kā mēs varam palīdzēt piesaistīt vairāk klientu un palielināt uzņēmuma peļņu.