Reklāmas kampaņu izstrāde

Zemāk atradīsiet dažus no mūsu piedāvātajiem reklāmas kampaņu izstrādes pakalpojumiem:

Reklāmas kampaņa ir reklāmu sērija, kurām ir kopīgs reklāmas ziņojums, kuras tiek paraidītas noteiktā laika posmā caur dažādiem mēdijiem.

Reklāmas kampaņu izstrādes process sastāv no sekojošiem posmiem:

  1. Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana. Sekmīgai reklāmas kampaņas izstrādei nepieciešams noteikt reklāmas kampaņas mērķus. Reklāmas kampaņai var būt vairāki mērķi. Mērķi var būt: produkta/pakalpojuma atpazīstamības palielināšana; atgādināšana par produktu/pakalpojumu; jaunu produktu/pakalpojumu ieviešana tirgū u.c.
  2. Pētījumu veikšanas. Balstoties uz reklāmas kampaņas mērķi ir nepieciešams veikt mārketinga pētījumus, lai noskaidrotu kā efektīvāk, lai mārketinga ziņojums sasniegtu mērķa auditoriju;
  3. Budžeta noteikšana. Jānosaka budžets, kādu uzņēmums ir gatavs investēt reklāmas kampaņā;
  4. Mēdiju izvēle. Balstoties uz reklāmas kampaņas mērķiem un atvēlēto budžetu ir nepieciešams noteikt kādi mēdiji tiks izvēlēti mārketinga komunikācijas ziņojuma izplatīšanai;
  5. Reklāmu izstrāde. Balstoties uz izvēlētajiem mēdijiem ir jāizstrādā atbilstoša mēdijam reklāma;
  6. Mēdiju plānošana. Šajā posmā tiek izstrādāts mēdiju izmantošanas grafiks. Tiek noteikts, kurš mēdijs, kad tiks izmantots, lai sasniegtu mērķa auditoriju;
  7. Reklāmas kampaņas izpilde. Šajā posmā tiek palaista reklāmas kampaņa. Reklāmas kampaņas darbības laikā notiek reklāmas kampaņas monitorings un kontrolēta reklāmas kampaņas izpilde. Tiek ievākti dati par reklāmas kampaņas atdevi.

Sonrons mārketinga speciālisti palīdzēs izstrādāt Jūsu uzņēmuma atbilstošu reklāmas kampaņu, kas spēs sekmīgi sasniegtu uzņēmuma mērķa auditoriju.

Mediju plānošanas uzdevums ir atrast vispiemērotāko mēdiju platformu priekš klienta zīmola, produkta vai pakalpojuma.

Lai aprēķinātu mēdija izmaksas un to efektivitāti ir jāņem vērā sekojoši faktori:

  1. kopējā auditorija. Cik lielu auditorijas daļu var sasniegt izmantojot izvēlēto mediju;
  2. biežums. Cik bieži reklāma tiks atkārtota noteiktai auditorijas daļai;
  3. cena par sasniegto unikālās auditorijas tūkstoti. Cik lielas būs izmaksas izmantojot šo mediju, lai sasniegtu tūkstoti unikālas auditorijas;
  4. izmaksas par vienu procentu sasniegtas mērķa auditorijas. Cik lielas būs izmaksa, lai sasniegtu vienu procentu no kopējās mērķa auditorijas;
  5. ietekme. Vai izvēlētai medijs spēj atstāt pietiekami lielu ietekme uz mērķa auditoriju, t.i. vai mēdijs ir audiovizuāls, vai mēdijs spēj piedāvāt kvalitatīvu attēlu u.t.t;
  6. selektivitāte. Vai izvēlētais medijs spēj piedāvāt noteiktu auditorijas grupas atlasi.

Šie un citi faktori ir jāņem vērā veidojot mediju plānus.

Sonrons mārketinga speciālisti izstrādās Jūsu uzņēmumam atbilstošu mediju plānu.

Sonrons dizaineri sadarbībā ar mārketinga speciālistiem izstrādās atbilstošu reklāmu Jūsu uzņēmumam. Mēs veidojam:

  • firmas stilu (logotipi, vizītkartes, e-pastu paraksti, pildspalvas u.t.t.);
  • poligrāfisko dizainu (bukleti, grāmatas, kalendāri, iepakojumi, katalogi, flaieri, kartiņas, reklāmas avīzēs, u.t.t.);
  • vides dizains (reklāmu stendi, auto reklāmas, skatlogu reklāmas, u.t.t.);
  • web dizains (mājas lapu izstrāde, e-pastu grafiskais noformējums, baneri, u.t.t.);
  • video dizains (reklāmas rullīšu izstrāde).

Par reklāmu izmaksām sazināties ar mūsu speciālistiem.

PIESAKIETIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI JAU TAGAD!

Uzziniet, kā mēs varam palīdzēt piesaistīt vairāk klientu un palielināt uzņēmuma peļņu.