fbpx

Blogs

SākumsKlientu piesaisteEfektīvi veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus
Ka piesaistit klientus

Efektīvi veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus

Efektīvi veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus

Ne vienmēr ir svarīgi, ko Jūs sakāt klientam, bet vai Jūs mākat uzdot pareizos jautājumus, ieklausīties klientā un atbilstoši reaģēt uz klienta darbībām. Sekojot zemāk norādītiem soļiem Jūs efektīvi spēsiet palielināt pārdošanas apjomus.

1. Apmierināt klientu vajadzības ir viens no svarīgākajiem pārdošanas faktoriem. Kad Jūs esat noskaidrojuši klienta vajadzības un vēlmes, Jums ir jācenšas tās apmierināt komunicējot ar klientu un piedāvājot Jūsu produktu vai pakalpojumu. Klientam apzinoties, ka produkts vai pakalpojums apmierina klienta vēlmes un vajadzības, ļoti palielina iespēju, ka tiks veikts pirkums.

Apmierināts klients ne tikai var veikt atkārtotu pirkumu, bet arī kļūt par staigājošu reklāmu Jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

2. Piesaistiet Jūsu potenciālo klientu uzmanību. Izmantojot sociālos tīklus, organizējiet seminārus, veicat pētījumus u.t.t. Ieklausieties Jūsu mērķa auditorijas vēlmēs, vajadzībās un attiecīgi reaģējiet.

3. Ieklausieties klientos. Jums nav nepieciešams reaģēt uz katru klienta vajadzību, tikai tāpēc ka tāda ir radusies. Jums ir jāvada klienti, nevis klientiem ir jāvada Jūs, tādā veidā  Jūs nekļūsiet tikai par uzdevumu izpildītāju.

4. Pārlieciniet savu mērķa auditoriju, ka Jums ir tas kas viņiem ir nepieciešams. Balstoties uz pirmajā punktā iegūto informāciju, Jums ir jāizdodas apmierināt klientu vajadzības izmantojot to produktu vai pakalpojumu, ko tirgojat. Ja Jums tas neizdodas, tad ir nepieciešamas pamainīt produktu vai pakalpojumu, vai arī tos piedāvāt citai mērķa auditorijai. Piedāvājot sistemātiski produktu vai pakalpojumu mērķa auditorijai, kurai piedāvātais produkts vai pakalpojums neapmierina to vajadzības, var radīt tikai zaudējumus uzņēmumam.

5. Komunicējiet ar klientu. Nekad neaizmirstiet kaulēties. Ja Jūs saskatāt izdevību nopelnīt, izmantojot to!

6. Noslēdziet darījumu. Kad klients jau ir nolēmis veikt pirkumu, Jums ir jānodrošina vienkāršs veids kā noslēgt darījumu, lai klients justos, ka viņš kontrolē situāciju. Jo vienkāršāk ir veikt pirkumu, jo mazāk laika klients veltīs pirkuma nepieciešamības izvērtēšanai un ātrāk veiks pirkumu.

7. Paslavējiet sevi. Ja Jūs tikko esat noslēguši lielu līgumu, pastāstiet par to arī citiem. Izmantojot šīs gandarījuma sajūtas, lai paceltu savu pašapziņu un motivētu arī citus noslēgt vairāk darījumu.

8. Neapstājaties. Ir nepieciešamas sistemātiski virzīties uz priekšu. Ja Jums ir jau atrasti jauni klienti, meklējiet vēl!

Diemžēl, komentāri šim rakstam ir izslēgti.