Blog

HomeGoogle AdWordsKādēļ izvēlēties Google AdWords reklāmas?
Google AdWords reklāma

Kādēļ izvēlēties Google AdWords reklāmas?

Kādēļ izvēlēties Google AdWords reklāmas?

Google AdWords reklāmas var palīdzēt Jūsu uzņēmumam sasniegt plašu mērķa auditoriju ļoti īsā laika posmā – ir nepieciešamas tikai dažas dienas, lai izveidotu efektīvas Google AdWords reklāmas kampaņas.

Pēdējo gadu laikā mārketinga pasaule ir strauji mainījusies, un viena no reklāmas platformām, kas ir sekmējusi šīs izmaiņas, ir Google AdWords.

Google AdWords ir viena no visefektīvākajām interneta reklāmas metodēm pieejamām šobrīd.

Šo reklāmas sistēmu izmanto simtiem tūkstošu lielu un mazu uzņēmumu no visas pasaules.

Visiem šiem uzņēmumiem ir kaut kas kopīgs, visi tie vēlas sasniegts plašu mērķa auditoriju, kas meklē produktus un pakalpojumus internetā. Izmantojot pareizi, Google AdWords ir iespējams sasniegt plašu potenciālo klientu skaitu, kas meklē tieši tos produktus vai pakalpojumus, ko piedāvājat tieši Jūs.

Ja Jūs pašlaik neizmantojot Google AdWords, kā vienu no Jūsu mārketinga kanāliem, tad noteikti ieteiktu pārdomāt Jūsu lēmumu.

Zemāk ir daži no iemesliem, kādēļ Jums būtu ieteicams izmantot Google AdWords reklāmas iespējas.

Google AdWords palielina pieprasījumu un klientu skaitu.

Google AdWords ir viens no labākajiem reklāmas rīkiem pieprasījumu ģenerēšanai no potenciālajiem klientiem. Ja Jūsu Google AdWords reklāmas kampaņas ir izveidotas pareizi, tad pastāv ļoti augsta iespēja, ka potenciālie klienti tiks novirzīti tieši uz Jūs mājaslapu, interneta veikalu vai kontakta formu.

Google AdWords reklāmas ļauj Jūsu reklāmām sasniegt cilvēkus, kas meklē tieši to, ko Jūs piedāvājat.

Google AdWords reklāmās ir iespējams iekļaut tieši Jūsu uzņēmuma piedāvātos produktus un pakalpojumus. Tas nozīmē, ka Jūs varat pielāgot reklāmas tieši tā, lai tikai tie potenciālie klienti, kas vēlas iegādāties Jūsu piedāvātos produktus vai pakalpojumus, nonāktu Jūsu uzņēmuma mājas lapā.

2.Google AdWords ir elastīga mārketinga platforma.

Jebkurš, kurš ir izmantojis Google AdWords regulāri, pateiks Jums, ka Google AdWords ir ļoti elastīga mārketinga platforma.

Tā ir piemērota dažāda lieluma uzņēmumiem un organizācijām, kā arī tikai ar dažu klikšķu palīdzību Jūs varat ieslēgt un atslēgt Jūsu Google AdWords reklāmas jebkurā laikā pēc Jūsu iespējām un nepieciešamības.

Šī platforma ir savietojama arī ar daudzām citām mārketinga sistēmām, pēc nepieciešamības Google AdWords reklāmas kampaņu datus ir iespējams lejupielādēt arī kā Excel failu, lai tos analizētu un apstrādātu tālāk.

Google AdWords reklāmas kampaņas var tikt modificētas, lai tās pēc iespējams efektīvāk sasniegtu mērķa auditoriju. Google AdWords reklāmas kampaņas ir iespējams izstrādāt tā, lai tās sasniegtu mērķa auditoriju noteiktās ģeogrāfiskās lokācijās, vai tikai noteiktās ierīcēs, vai mājas lapās.

Google AdWords reklāmu budžeti var arī tikt pielāgoti konkrētā klienta vajadzībām un iespējām.

Uzņēmumi iegūst augstu atdevi no ieguldījumiem.

Atšķirībā no citiem reklāmu veidiem, par Google AdWords reklāmām Jūs maksājat tikai tad, kad kāds noklikšķina uz Jūsu reklāmu. Tiklīdz Jūs esat optimizējuši Jūsu Google AdWords reklāmu kampaņas, Jūs varat sasniegt augstus atdeves radītājus, ko ar citiem reklāmas veidiem nebūs iespējams sasniegt.

Bet, lai sasniegtu optimālos rezultātus, ir nepieciešams laiks.

Lai skaidri saprastu, kas dod labākos rezultātus, ir nepieciešamas sekot līdzi un testēt izstrādātās AdWords reklāmas kampaņas. Google AdWords ir rādīts tieši tam, tādēļ ka šis mārketinga rīks ir caurskatāms un visa nepieciešamā informācija ir viegli pieejama.

Kad Jūs esat noskaidrojuši pie kādiem nosacījumiem Jūsu reklāmas kampaņas sniedz vislabākos rezultātus, Jums vajadzētu koncentrēt savas pūles un budžetu tieši uz šīm kampaņām.

Ja kāda no AdWords reklāmas kampaņām nes Jums zaudējumus, tad Jums vajadzētu atbrīvoties no tās un ieguldīt līdzekļus tajās kampaņās, kas nes peļņu.

Jūs iegūsiet ātrus un pārskatāmus rezultātus.

Google AdWords reklāmas platforma sniedz Jums pārskatāmus reklāmu kampaņu rezultātus, tiklīdz reklāmas tiek publicētas.

Ir ļoti viegli izsekot Google AdWords reklāmas kampaņu progresam, jo Google AdWords reklāmas platforma sniedz visu nepieciešamo informāciju, piemēram, klikšķu skaitu, informāciju par atslēgas vārdiem, klikšķu izmaksas un citu noderīgu informāciju.

Uzņēmumi var sasniegt plašu potenciālo klientu skaitu.

Google ir viens no lielākajiem uzņēmumiem pasaulē. Miljoniem cilvēku katru dienu meklē produktus un klikšķina uz Google reklāmām. Tas nozīmē, ka izmantojot Google reklāmas, Jūs varat sasniegt plašu potenciālo klientu skaitu un novirzīt tos uz Jūsu uzņēmuma mājaslapu.

Google meklētājprogrammas meklēšanas algoritms tiek pastāvīgi uzlabots, lai lietotāji spētu atrast tieši to, ko tie meklē. Tas pozitīvi ietekmē tos uzņēmumus, kas reklamējas caur Google AdWords.

Uzņēmumi var uzzināt vairāk par savu tirgu un klientiem.

Ir svarīgi uzzināt, ko domā Jūsu potenciālie klienti. Saprotot potenciālo klientu vēlmes, ir daudz vieglāk risināt klientu problēmas un piedāvāt viņiem tieši to, kas klientiem ir nepieciešams.

Bet to ir ļoti grūti panākt, tradicionālās metodes, kā aptaujas anketas sniedz tikai ierobežotus rezultātus.

Google AdWords turpretim sniedz informāciju par klientu ieradumiem un vajadzībām, kādreiz uzņēmēji varēja tikai sapņot par tādu informāciju.

Izmantojot Google AdWords ir iespējams uzzināt, kādus atslēgas vārdus izmanto Jūsu klienti, lai atrastu Jūsu produktus un pakalpojumus, kāda ir Jūsu klientu ģeogrāfiskā atrašanās vieta, kādas ierīces tie izmanto, kā arī ir iespējams iegūt citu noderīgu informāciju.

Šo informāciju Jūs varat izmantot, lai uzlabotu Jūsu piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti, kā arī uzlabot savas mārketinga aktivitātes.

Ja Jūs šis raksts ieinteresēja, un vēlaties izmēģināt Google AdWords sniegtās iespējas, tad lūdzu sazināties ar mums rakstot uz e-pastu: info@sonrons.lv, zvanot pa tālruni: +371 26064394 vai aizpildiet pieteikumu anketu.