Kas ir digitālā mārketinga aģentūra? Viss, kas jums jāzina
Uzņēmējdarbības vide pēdējo desmit gadu laikā ir būtiski mainījusies. Vienas no lielākajām izmaiņām skar tieši digitālās mārketinga stratēģijas, bez kuras mūsdienās ir ļoti grūti būt konkurētspējīgam gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem. Viens no galvenajiem pārmaiņu iemesliem ir interneta popularitāte un tā izmantošana. Ikdienā vidusmēra cilvēks internetu izmanto krietni vairāk nekā 2 stundas dienā un dažreiz pat 10 stundas un vairāk, lai veiktu dažādus uzdevumus un aktivitātes, kā piemēram, apmaksāt rēķinus, meklēt informāciju par produktiem, veikt pirkumus, iegūt jaunākās ziņas u.t.t.
Ar tik lielu potenciālo pieejamo klientu auditoriju internetā, jūsu uzņēmumam ir noteikti jāizmanto digitālā mārketinga sniegtās iespējas, bet neatkarīgi no tā, vai pašlaik veicat digitālo mārketingu vai tikai apsverat to, ir dažas lietas, kas jums jāzina par digitālā mārketinga aģentūrām.
Digitālā mārketinga aģentūra
Pirmkārt, ir ļoti svarīgi ir tas, cik efektīvas ir jūsu digitālā mārketinga aktivitātes. Ar digitālo mārketingu jūs varat nodrošināt uzņēmumu iekšēji vai nolīgt kādu digitālā mārketinga aģentūru. Digitālo mārketinga aktivitāšu īstenošanai jums būs nepieciešama digitālā mārketinga aģentūra ar zināšanām visās digitālā mārketinga jomās, sākot no pieredzes mājas lapu izstrāde, sociālo tīklu uzturēšana un digitālo reklāmu izveidē un uzturēšanā.
Digitālās mārketinga aģentūras mērķis ir reklamēt uzņēmumu, zīmolu, veidot attiecības ar klientiem un palielināt pārdošanas apjomus, izmantojot digitālā mārketinga aktivitātes. Tas tiek panākts, izmantojot digitālās mārketinga tehnoloģijas, kas padara rezultātus izmērāmus, spēj precīzi sasniedz mērķa auditoriju un pielāgot ziņojumu, konkrētajai auditorijai.
Digitālais mārketings parasti sastāv no vairākām digitālā mārketinga komponentēm, kas darbojas vienkopus, lai sasniegtu uzņēmuma digitālā mārketinga mērķus. Šīs komponentes ietver SEO (mājaslapas optimizāciju), sociālos medijus, maksas reklāmas (PPC), mājaslapas dizainu, saturu, digitālā mārketinga atskaites, potenciālo pirkumu ģenerēšanu, digitālās mārketinga stratēģijas izstrādi un citas saistītas komponentes.
Tikšanās ar Digitālā mārketinga aģentūras pārstāvjiem
Pirmajā tikšanās reizē jūs tiksities, lai apspriestu savas biznesa vajadzības. Tas ietvers tādas tēmas kā:
- Piedāvāto biznesa produktu un pakalpojumu veids.
- Uzņēmuma zīmols.
- Biznesa mērķi un uzdevumi.
- Biznesa principi.
- Pašreizējais mārketinga plāns.
- Biznesa mērķa tirgus.
- Cerības attiecībā uz darbu ar digitālā mārketinga aģentūru.
Kad digitālā mārketinga aģentūras pārstāvji ir veikuši jūsu uzņēmuma analīzi un ieguvuši izpratni par jūsu uzņēmuma galvenajām biznesa virzieniem, vajadzībām un funkcijām, tie izveidos jūsu uzņēmumam pielāgotu digitālā mārketinga stratēģiju un plānu, kas atbilst jūsu biznesa mērķiem un uzdevumiem.
Darbs ar digitālā mārketinga aģentūru
Kopumā digitālā mārketinga aģentūra ilgākā laika periodā tiek izmantota, lai sasniegtu uzņēmuma digitālā mārketinga mērķus un uzdevumus. Sadarbības laikā var būt vienreizēji uzdevumi, piemēram, jaunas mājaslapas izstrāde, taču var būt arī citas nepārtrauktas digitālā mārketinga aktivitātes. Digitālā mārketinga aģentūra izmantos vairākus digitālā mārketinga kanālus, lai reklamētu jūsu uzņēmuma produktus un pakalpojumus. Izmantotie digitālie mārketinga kanāli atšķirsies atkarībā no konkrētajām uzņēmuma vajadzībām un izstrādātās mārketinga stratēģijas, budžeta, nozares un apstiprinātajām mārketinga aktivitātēm noteiktā laika posmā.
Visus uzdevumus, kas saistīti ar jūsu digitālā mārketinga aktivitāšu ieviešanu un uzturēšanu, veic digitālā mārketinga aģentūra. Digitālajai mārketinga aģentūrai parasti ir projektu vadītājs, kas jums tiek nozīmēts kā kontaktpersona. Nozīmētais projektu vadītājs regulāri informēs jūs par aģentūras mārketinga aktivitāšu gaitu, organizējot tikšanās, nosūtot ziņojumus un e-pasta vēstules par digitālā mārketinga aktivitāšu statusu.
Digitālā mārketinga aģentūra ir resurss, kas nodrošina dažādus digitālā mārketinga pakalpojumus par kuriem uzņēmumam parasti nav iekšējās pieredzes un zināšanas. Digitālā mārketinga aģentūrai ir daudz mērķu, taču galvenais mērķis ir palīdzēt jums palielināt savu produktu un pakalpojumu pārdošanu izmantojot digitālā mārketinga kanālus.
Vai jums ir jautājumi par digitālā mārketinga pakalpojumiem un to, vai tie var ir piemēroti jūsu biznesam? Mēs priecāsimies atbildēt uz tiem un pārrunāt jūsu vajadzības. Esat laipni aicināti uzdot jautājumu mūsu mājas lapā vai piesakieties BEZMAKSAS konsultācijai zvanot pa tālruni +371 2 60 64 3 94 vai sūtot e-pastu uz info@sonrons.lv.