Mārketinga plāns sniedz uzņēmuma vadībai konkrētus norādījumus, kādā veidā uzņēmums var sasniegt mārketinga stratēģijas noteiktos mērķus.
Mārketinga plāna izstrāde sastāv no sekojošiem posmiem: uzņēmuma mērķu noteikšana; iekšējā un ārējā uzņēmuma mārketinga vides analīze; SVID analīze; pieņēmumu izdarīšana; mārketinga mērķu noteikšana; mārketinga plāna un rīcības plāna izstrāde; budžeta noteikšana; mārketinga plāna kontrole.
Izstrādājot mārketinga plānu, Jūsu uzņēmums iegūs detalizētu plānu ar kura palīdzību sasniegsiet uzņēmuma izvirzītos stratēģiskos mārketinga mērķus.
Mūsu uzņēmuma speciālisti palīdzēs ne tikai izstrādāt mārketinga plānu, bet sniegs pēc vajadzības arī konsultācijas noteiktos mārketinga plāna izstrādes posmos.