PR jeb sabiedrisko attiecību uzdevums ir stimulēt pieprasījumu pēc kāda noteikta zīmola, produkta vai pakalpojuma un veidot labvēlīgu sabiedrības viedokli par konkrēto uzņēmumu.
Efektīva sabiedrisko attiecību kampaņa ir jābalsta uz sekojošiem punktiem:
- Jānosaka sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģiskais mērķis. Mērķi var būt: palielināt uzņēmuma apgrozījumu; uzlabot uzņēmuma veidolu sabiedrības acīs; samazināt negatīvas publicitātes iespaidu uz uzņēmumu u.c;
- Jānosaka sabiedrisko attiecību kampaņas taktiskie mērķi. Šiem mērķiem ir jābūt tādiem, lai viņus īstenojot tiktu sasniegts sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģiskais mērķis. Mērķi nedrīkst būt pretrunā ar uzņēmuma kopējiem mērķiem;
- Jānosaka uzņēmuma mērķa auditorija. Kādu auditorijas daļu Jūs vēlaties sasniegt ar konkrēto sabiedrisko attiecību kampaņu? Kādu ziņojumu Jūs vēlaties nodot tai?
- Jāsaskaņo sabiedrisko attiecību kampaņa ar citām mārketinga aktivitātēm, tādā veidā sabiedrisko attiecību kampaņa būs daudz efektīvāka;
- Jāizveido plāns kādā veidā ziņojums tiks nogādāts līdz mērķa auditorijai. Piemēram, kā:
- preses relīze;
- raksts;
- klientu atsauksmes;
- preses konference, intervija;
- radio, televīzijas vai preses intervija;
- seminārs;
- sponsorēšana.
- Jāveic sabiedrisko attiecību kampaņas rezultātu apkopojums. Jānosaka vai kampaņa ir bijusi sekmīgi un cik lielā mērā sekmīga. Iegūtā informācija ir jāizmanto atkārtotu kampaņu veikšanai.
SIA Sonrons mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti izstrādās konkrēti Jūsu uzņēmumam atbilstošas sabiedrisko attiecību kampaņas.
Esat laipni aicināti uzdot jautājumus mūsu mājaslapā vai piesakieties bezmaksas konsultācijai klātienē, zvanot pa tālruni +371 26064394.